بازدید ارزیابان دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت از مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۱ کد : ۲۰۹۴۷ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۶

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، در این بازدید دو روزه، ضمن ارزیابی زیرساخت های فناوری دانشگاه، فعالیت های خود اظهاری انجام شده از طریق سامانه اطلاعات فناوری به صورت مستند رویت و براساس چک لیست های وزارتی مورد کنترل قرار گرفت و زیر ساخت های فناوری دانشگاه شامل فضای اداری مرکز رشد، فضاها و امکاناتی که به هسته ها و واحدهای مستقر در مرکز رشد داده شده، فضاهای آزمایشگاهی و امکانات و تجهیزات فناوری و اعتبارات و حمایت هایی را که در اختیاراین واحدها قرار می گیرد، بررسی و ارزیابی شد.

دکتر شهناز سیدی، مسئول ارزشیابی فناوری سلامت وزارت بهداشت با اشاره به بازدیدها و بررسی و ارزیابی دو روزه مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه از پیشرفت های عملکردی فناوری دانشگاه ابراز رضایت کرد.

دکتر‌ فرهاد پورفرضی، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه با تاکید بر عزم دانشگاه بر توسعه زیرساخت های لازم از جمله برنامه ریزی برای ساخت مجتمع کارگاهی برای فناوران و افزایش فضای مرکز رشد و پیش بینی های صورت گرفته در طرح جامع دانشگاه با توجه به شعار امسال، برنامه های توسعه فناوری سلامت و حمایت های معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه را تشریح کرد.

دکتر مهدی حسین نژاد، مدیر توسعه فناوری سلامت دانشگاه نیز دستاوردهای جهش وار عملکرد فناوری و مرکز رشد را مرهون حمایت های مدیران عالی دانشگاه دانست و توسعه فناوری سلامت دانشگاه را در مسیری رو به رشد اعلام کرد.

لازم به ذکر است نتایج ارزیابی فعالیت های توسعه فناوری دانشگاه های کل کشوردر اواخر شهریور ماه امسال پس از جمع بندی کلیه ارزیابی های میدانی کشور منتشر خواهد شد.


نظر شما :